Maitokolmion brändiä arvostetaan

16.10.2016 / Toholammin kehitys

Valtakunnallisessa Markkinointi ja Mainonta -lehden Arvostetuimmat brändit -tutkimuksessa Maitokolmio sijoittui neljänneksi kovimpien nousijoiden listalla. Kokonaistuloksessa 1005 brändin joukosta Maitokolmio sijoittui sijalle 95.

Toimitusjohtaja Juha Murto-Koivisto on yllättynyt menestyksestä

– Toisaalta tämä kertoo siitä, että olemme tehneet asioita oikein. Olemme perustaneet toimintamme avoimuuteen ja läpinäkyvyyteen ja tuotteiden lisäaineettomuuteen.

Maitokolmio valmistaa noin 50 tuotetta. Murto-Koivisto kertoo, että erityisesti rahkojen kehitys on ollut pitkään positiivinen ja sama suuntaus näyttää jatkuvan.

Maitokolmio tunnetaan entistä paremmin.
Maitokolmio tunnetaan entistä paremmin.
skm_c284e16100518080-vedetty